Звіт за 2024 рік
про результати педагогічного пошуку
1. Осадчий І., Яременко Л. МОДЕЛЮВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ФОРМ ІНТЕГРАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ТА НАУКОВОЇ СКЛАДОВИХ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ НАУКОВОГО СПРЯМУВАННЯ // Збірник наукових праць "Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи". – №1 (32). – 2024. – С. 64 – 74. – Режим доступу: http://pi.iod.gov.ua/images/pdf/2024_1/9.pdf
2. Осадчий І.Г. ЩО ГЕТЬ НЕ ТАК З ОЦІНЮВАННЯМ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ БАЗОВОЇ ОСВІТИ, або ПРО ДВОКОНТУРНУ СИСТЕМУ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ КОМПЕТЕНТНІСНОЇ ОСВІТИ. – Режим доступу: http://education-ua.org/ua/component/content/article/12-articles/1430-shcho-get-ne-tak-z-otsinyuvannyam-rezultativ-navchannya-zdobuvachiv-bazovoji-serednoji-osviti-abo-pro-dvokonturnu-sistemu-otsinyuvannya-rezultativ-navchannya-zdobuvachiv-kompetentnisnoji-osviti та https://osadchy-pedagog.ucoz.net/load/osadchij_i_g_shho_ne_tak_z_ocinjuvannjam_rezultativ_navchannja/1-1-0-52
3. Волощук І., Калмикова Л., Мелешко В., Мирончук Н., Осадчий І., Піддячий М., Тадеєв П., Тадеєва М., Шуленок О. ЗВЕРНЕННЯ УЧАСНИКІВ ЗАСІДАННЯ КРУГЛОГО СТОЛУ «ПОЗИТИВНІ ТА НЕГАТИВНІ НАСЛІДКИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ СТРАТИФІКАЦІЇ УЧНІВСЬКОГО ТА СТУДЕНТСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА» ДО КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ, КЕРІВНИКІВ ОРГАНІВ УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ // Збірник наукових праць "Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи". – №2 (33). – 2024. – С. 84 – 91. – Режим доступу: http://pi.iod.gov.ua/images/pdf/2024_2/11.pdf
4. Осадчий І. Г. Організаційні форми інтеграції навчальної та наукової складових середньої спеціалізованої освіти наукового спрямування з урахуванням компенсації освітніх втрат учнів в умовах воєнного стану : методичні рекомендації / І. Г. Осадчий. – Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2024. – 80 с. – Режим доступу: https://iod.gov.ua/content/docs/documentspdf/213/organizaciyni-formi-integraciyinavchalnoyi-ta-naukovoyi-skladovih-serednoyi-specializovanoyi-osviti-naukovogo-spryamuvannya-z-urahuvannyam-kompensaciyi-osvitnih-vtrat-uchniv-v-umovah-voyennogo-stanu_.pdf
Немає коментарів:
Дописати коментар