Бібліографія праць

1 Осадчий І.Г. Школа – ядро соціального життя учнів // г. Сільські обрії. – Ставище, 1988. – 13 жовтня
2 Осадчий І.Г. З досвіду створення і роботи шкільної ради. В кн. Актуальні проблеми управління загальноосвітньою школою. Тези доповідей науково-практичного семінару. – Суми, 1990. – 58 с.
3 Осадчий І.Г. Експериментальні матеріали по дослідженню проблеми формування соціального досвіду учнів загальноосвітніх шкіл. – Ставище, 1991. – 30 с.
4 Осадчий І.Г. Виховна система основної загальноосвітньої школи. – К: КМІУВ, 1992. – 51с.
5 Осадчий І.Г. Моделювання управлінських дій на основі принципу поетапного привласнення мети діяльності. В кн. Виховання основ духовної культури /Методичні рекомендації/. – Суми.: МКВВП „ Мрія ”, 1992 р. – 239 с.
6 Осадчий І.Г. У пошуках нового //Витоки. – 1993. – №5 (10). – С.7
7 Осадчий І.Г. Життєдіяльність учнів – основа виховного процесу в школі. //Педагогіка. Науково-методичний збірник – К.: Освіта. – 1993. – №32. – 120 с.
8 Осадчий І.Г. Виховання як процес привласнення соціального досвіду В кн. Всеукраїнська науково-практична конференція з проблем роботи середніх загальноосвітніх навчально-виховних закладів нового типу. 2-5 лютого 1994 р. Тези доповідей та виступів. Випуск другий. К. – 1994. – 301 с.
9 Осадчий І.Г. Організаційно-педагогічні умови формування соціального досвіду учнів сільських шкіл: Автореферат на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. – К, 1994.
10 Осадчий І.Г. Основи методики проектно-цільового планування роботи загальноосвітньої школи. Порадник методиста. – К.: КМІУВ, 1995. – 263 с.
11 Осадчий І.Г. Соціалізація особистості //Світло. – 1996. – №1. – С.35-38.
12 Осадчий І.Г. Модель виховної системи школи. Технологічний аспект //„ Світло ”. – №2 –1996. – С.27-31.
13 Осадчий І.Г., Зоц В.М. Комплексні цільові програми як форма організації інноваційного процесу в школі. Матеріали конференції [„ Управління сучасними навчально-виховними закладами в системі освіти ”] (Запоріжжя, 10-12 квітня 1996 р.) – 30 с.
14 Осадчий И.Г. Вопросы теории и практики проектно-целевого планирования работы общеобразовательной школы. Программно-целевое управление школой. Методические рекомендации. – Симферополь, 1996. – м. Запоріжжя. – 1996. – 80 с.
15 Осадчий І.Г. Технологічні особливості виховної системи школи /досвід особистісно зорієнованого виховання. /Психологія і педагогіка життєдіяльності: Навчально-методичний посібник /Ред. рада В.М.Доній та ін. – К., 1996. – 792 с.
16 Осадчий І.Г. За фасадом „ власної школи ” //Витоки. – №7 (51), вересень. – 1996 . – С.3.
17 Осадчий І.Г. Прислухайтесь до розмов в учительській //Витоки. – №7, 1997. – С.4.
18 Осадчий І.Г. Учнівське самоврядування //Світло – №4. – 1997. – С.13-15.
19 Осадчий І.Г. Проектно-цільове планування //Світло. – №1. – 1998. – С.21-23.
20 Осадчий І.Г. Практичні зразки цільових проектів //Світло. – №3. – 1998. – С.22-24.
21 Осадчий І.Г. Предметні цільові проекти //Витоки. – №8 (72). – жовтень, 1998. – С.7.
22 Осадчий І.Г. Про атестацію освітніх закладів і не тільки...//Витоки. – №6 (70), серпень. – 1998. – С.2.
23 Осадчий И.Г. Проектно-целевое управление школой: особенности управленческих функций. /В кн. Сапрыкин В.С. Создание, планирование, организация программно-целевой деятельности педагогического коллектива. /Методические рекомендации/. – Симферополь , 1998. – 198 с.
24 Осадчий І.Г. Одна з моделей виховної системи школи //Завуч. – №2 (2). – жовтень, 1998. – С.2-3.
25 Осадчий І.Г. Установча конференція РАДОС „ Крона ” /Сільські обрії. –19 грудня. –1998 . – С.2.
26 Осадчий І.Г. В умовах економічної нестабільності /Сільські обрії, 17 листопада. – 1998. – С.3.
27 Осадчий І.Г. На допомогу вчителю /Сільські обрії, 5 січня. – 1999 . – С.2.
28 Осадчий І.Г. Інформаційно-методичний центр у дії //Витоки. – №7 (75), січень. – 1999. – С.2.
29 Осадчий І.Г. Планета Ясенівка //Завуч. – №2 (8), січень. – 1999. – С.2.
30 Осадчий І.Г. Проектно-цільове планування роботи загальноосвітньої школи //Завуч. – №6 (12), лютий. –1999. – С.1-3.
31 Осадчий І.Г. Сільська школа: проблеми та шляхи їх розв’язання // „ Директор школи. Україна ”. – №2, – 1999. – С.3-8.
32 Осадчий І.Г. Сільська школа: проблеми та шляхи їх розв’язання // „ Директор школи. Україна ”. – №3, – 1999. – С.3-8.
33 Осадчий І.Г. Проектно-модульний підхід до моделювання та організації функціонування системи загальної середньої освіти сільського адміністративного району //„ Директор школи ”. – №18 (67). – 1999. – С.3.
34 Осадчий І.Г. Районна асоціація дитячих організацій Ставищенщини „ Крона ”. – К.: Грот, 1999. – 44 с.
35 Осадчий І.Г. Крона розростається //„ Директор школи ”. – №5-28 (73-46). – 1999. – С.10.
36 Осадчий І.Г. Вітер перемін /Сільські обрії. – 7 вересня. – 1999. – С.2.
37 Осадчий І.Г. У гомінкому вирі довкілля //Світло. – №2. – 1999. – С.78-82.
38 Осадчий І.Г. Проектно-модульний підхід до організації роботи районного методичного кабінету //Завуч. – №8 (50). – лютий, 1999. – С.2-3.
39 Осадчий І.Г. Час випробовує на далекоглядність /Сільські обрії . – 15 січня, 2000. – С.2.
40 Осадчий І.Г. Про досвід роботи районної асоціації дитячих організацій Ставищенщини РАДОС „ Крона ”. /В кн. Інформаційно-методичний збірник управління освіти Київської обласної державної адміністрації. Випуск 4. Січень, 2000 р. – Фастів „ Поліфаст ”, 2000. – 64 с.
41 Осадчий І.Г. Районна різнопрофільна школа //Світло. – №1. – 2000. – С.20-21.
42 Осадчий І.Г. Сільська школа в сучасних умовах //Витоки. – №5 (89), травень. – 2000.
43 Осадчий І.Г. Аби витримати серйозні випробування //Витоки. – №3 (87), березень. – 2000. – С.2.
44 Осадчий І.Г. Положення про центр соціально-педагогічної та психологічної діагностики і моніторингу //Завуч. – №7 (49), березень. – 2000. – С.9-10.
45 Осадчий І.Г. Сільська школо, вперед! Диференціація навчального процесу //Завуч. – №3 (45). – січень, 2000 . – С.4-5.
46 Осадчий І.Г. Основи методики проектно-цільового планування роботи загальноосвітньої школи. Розділ 9. В кн. Школа на рубежі ХХІ століття: управлінський аспект: науково-методичний посібник /Л.М.Калініна, М.П.Лукашевич, М.М. Островерхова та інші. – К.: ПП „ Компанія ” „ Актуальна освіта ”, 2000. – 223 с.
47 Осадчий І.Г. Відмовляючись від стереотипів. //Світло. – №3. – 2000. – С.40-42.
48 Осадчий И.Г. Модульная организация образования в сельском районе //«Сельская школа со всех сторон». – №1. – сентябрь, 2000. – С.6-7.
49 Осадчий І.Г. Проектно-модульна організація системи загальної середньої освіти сільського аміністративного району //„ Директор школи ”.– №21-22 (117-118). – 2000. – С.3-5.
50 Осадчий І.Г. Школа – складний соціальний механізм //„ Сільські обрії ”. – 26 вересня, 2000. – С.1-2.
51 Осадчий І.Г. Реформи в освіті: криві дзеркала сьогодення //„ Завуч ”. – №35 (77). – Грудень, 2000. – С.2.
52 Осадчий І.Г. Особистісно-зорієнтована педагогіка. //„ Світло ”. – №4. – 2000. – С.36-38.
53 Осадчий І.Г. Проектно-модульна організація системи загальної середньої освіти сільського адміністративного району. /В кн.. Освітня система сільського регіону: проблеми та перспективи розвитку. Збірник наукових праць /Уклад. Н.І.Клокар, М.С.Солодуха. – К.: КП ВД „ Педагогіка ”, 2000. – 264 с.
54 Осадчий І.Г. Освіта сільського регіону: центр підготовки до ВНЗ // „ Завуч ” №2 (80). – січень, 2001. – С.4.
55 Осадчий І.Г. Цільова комплексна програма „ Обличчям до дитини ” //„ Завуч ”. – №8 (86). – березень, 2001. – С.6-8.
56 Осадчий І.Г. Індивідуальна соціально-педагогічна та психологічна картка учня //„ Завуч ”. – №15 (93), травень. – 2001.
57 Осадчий І.Г. Синергетика в управлінні освітою: основи теорії БМ-системи //„ Завуч ”. – №17-18 (95-96). – червень, 2001. – С.3-7.
58 Доктрина чи Цільова комплексна програма? //„ Завуч ”. – №28 (106), жовтень. – 2001. – С.1.
59 Осадчий І.Г. Освіта сільського регіону: проблеми та знахідки // „ Директор школи, ліцею, гімназії ”. – №4. – 2001. – С.80-89.
60 Осадчий І.Г. Синергетика в управлінні освітою: основи теорії БМ-системи //„ Шлях освіти ”. – №4 (21). – 2001. – С..26-31.
61 Осадчий І.Г. Основні засади функціонування територіальних освітніх округів в сільській місцевості //„ Директор школи, ліцею, гімназії ”. – №5-6. – 2001. – С118-131.
62 Осадчий І.Г. На сільській освіті економити не треба. Матеріали круглого столу //„ Сільська школа ”. – №1-2. – 16.січня 2002 р. – С.3.
63 Осадчий І.Г. Педагогіка і синергетика: закономірності формування внутрішнього простору БМ-системи //„ Управління освітою ”. – число 6 (30). – березень, 2002. – С.2-3.
64 Осадчий І.Г. Діти – найдорожчий ресурс // Сільські обрії – 2002. – С.1-2.
65 Осадчий І.Г. Потрібна цільова комплексна програма модернізації освіти // Завуч. – №28 (142). – жовтень, 2002.
66 Осадчий І.Г. Особливості програм модернізації освітніх систем //Нова педагогічна думка. – №3-4 (31-32). – 2002. – С.48-55.
67 Осадчий И.Г. Сетевые модели в образовании: основы теории «систем без границ» / И.Г.Осадчий // Школьные технологии. – 2002. – № 5. – С. 27-32.
68 Осадчий И.Г. Территориальные образовательные округа //Сельская школа со всех сторон. – №5. – март, 2002. – С.7-10.
69 Осадчий І.Г. „ Київщинознавство ” – це легко і цікаво //Світло. – №4. – 2002. – С.95.
70 Осадчий І.Г. Ставищенський район /В кн. Заклади освіти Київщини: минуле та сучасне /За ред. І.Л.Лікарчука. К.: [Вид. О.М.Ешке]. – 2002. – 528 с.
71 Осадчий І.Г. Сяючі оченята під кроною любові //Освіта. – №59 (5017). – 25 березня 2002 – 1 січня 2003. – С.10.
72 Осадчий І.Г. Цільовий проект як ідеальний системний реплікатор // „ Світло ”. – №1. – 2002. – С.21-25.
73 Осадчий І.Г. Проектно-цільове планування. / В кн. Школа молодого директора школи. – К.: 2003. – С.112.
74 Осадчий І.Г. Районний освітній округ: досвід реформування у профіль і анфас //Освіта. – 12-19 лютого 2003. – С.2-3.
75 Осадчий І.Г. Районний методичний кабінет: з турботою про дитину // „ Управління освітою ”. – №5 (53), березень. – 2003. – С.2-3, 7.
76 Осадчий І.Г. Ставищенські проекти від Івана Осадчого //„ Управління освітою ” . – №6 (54), березень. – 2003. – С.12-13.
77 Осадчий І.Г. Основи теорії БМ-систем: інформаційні моделі освітніх систем //Директор школи, ліцею, гімназії. – №1. – 2003. – С.74-86.
78 Осадчий І.Г. Структурована глибинка. Ставищенський районний освітній округ: обґрунтування, структура та перспективи розвитку // „ Освіта ”. – №22-23 (5039-5040). –21-28 травня 2003. – С.4-5.
79 Осадчий І.Г. Програма дослідно-експериментальної роботи „ Створення моделі територіальних освітніх округів у сільській місцевості //Нива знань. – №1. – 2003. – С.12-13.
80 Осадчий І.Г. Регіоналізація загальної середньої освіти в сільській місцевості: основні проблеми та перспективи розвитку. //Нива знань. – №1. – 2003. – С.14-19.
81 Осадчий І.Г. 2003 рік на Дніпропетровщині оголошено роком сільської школи //Сільська школа. – №19-20. – 28 травня 2003. – С.4-5.
82 Осадчий І.Г. Ми маємо не допрофесійну, а професійну освіту //Сільські обрії. – 18 червня. – 2003. – С.2.
83 Осадчий І.Г. Структурно-рівнева соціалізація особистості або Про пісню яка стала народною //„ Освіта ”. – 11-18 червня, 2003. – С.5.
84 Осадчий І.Г. Структурно-рівнева соціалізація особистості або Про пісню яка стала народною //„ Освіта ”. – №31 (5048). – 2-9 липня, 2003. – С.7.
85 Осадчий І.Г. Модернізація освітньої галузі: гостра потреба в комплексних державних програмах //Директор школи, ліцею, гімназії. –№. – 2003. – С.20-21.
86 Осадчий І.Г. Проблема захисту професійної честі та авторських прав педагогічних працівників //Директор школи, ліцею, гімназії. – №2. – 2003. – С.35-36.
87 Осадчий І.Г. Проектно-цільове управління закладом освіти (З досвіду роботи Ясенівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Ставищенського району). /В кн. Управління загальноосвітньою школою в сучасних умовах /За ред. І.Л.Лікарчука. К.: [Вид. О.М.Ешке]. – 2003. – 312 с.
88 Осадчий І.Г. Основы теории «систем без границ» //На стороне подростка. – №3. – 2003. – С.24-32.
89 Осадчий И.Г. Модульная организация образования в сельском районе. //На стороне подростка. – №3. – 2003. – С.71-73.
90 Осадчий І.Г. Теорія БМ-систем або особливості програм модернізації освітніх систем //Управління освітою. – №17. – вересень, 2003. – С.4-5.
91 Осадчий І.Г. Проектно-модульна організація методичної роботи в освітній системі сільського адміністративного району /За ред. Осадчого І.Г. – Б.Церква – Ставище: КОІПОПК, 2003 р. – 197 с. (Вісник лабораторії сільської школи КОІПОПК. Випуск 1, 2003. Книжкова версія номера вісника).
92 Осадчий І.Г. На часі – епоха освітніх мереж //Управління освітою. – №24 (72). – грудень, 2003.
93 Осадчий І.Г. До концепцій профілізації та індивідуалізації освіти: базові уявлення і артефакти //Підручник для директора. – №11-12. – 2003 – С.46-52.
94 Осадчий І.Г. Питання теорії і практики освітніх мереж у сільській місцевості //Директор школи, ліцею, гімназії. – №5-6. – 2003. – С.106-113.
95 Осадчий І.Г. Планета Ясенівка В кн. Виховні технології / Упоряд. В.Варава, В. Зоц. – К.: Ред. загальноосвітніх газет. – 2004. – 120 с. – (Б-ка Шк.світу). – С.19-26.
96 Осадчий І.Г. Програми міжшкільних факультативів для учнів 7-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів /За ред. Осадчого І.Г. – Б.Церква – Ставище.: КОІПОПК, 2004. – 133с.
97 Осадчий І.Г. Модель регіональної виховної системи: районна асоціація дитячих організацій Ставищенщини „ Крона ” //Директор школи, ліцею, гімназії. – №4. – 2004. – С.33-38.
98 Осадчий І.Г. Як розробити програму розвитку навчального закладу? Поради нестороннього. //Управління освітою. – №15-16 (87-88). – серпень, 2004.
99 Осадчий І.Г. Освіта сільського регіону: проект положення про НВО „ Територіальний освітній округ ” //Управління школою. – №25-26 (73-74). – вересень, 2004. – С.16-18.
100 Осадчий І.Г. У малих і великих селах /В кн. Поза межами можливого: школа якою вона є /За ред. М. Мосієнко. – К.: Шкільний світ, 2004. – 264 с.
101 Осадчий І.Г. Територіальні освітні округи в сільській місцевості. //Освіта і управління. – 2004. – т.7, число 1. – С.78-81.
102 Осадчий І.Г. Освіта сільського регіону: проект положення про НВО „ Територіальний освітній округ ” //Нива знань. – №3. – 2004. – С.12-15.
103 Осадчий І.Г. Управління розвитком внутрішнього простору освітньої системи //Збір. наук. праць: Педагогічні науки. Вип.36. – Херсон: Вид. ХДУ. – 2004. – С.47-54.
104 Осадчий І.Г. Індивідуалізація освіти: сіткові моделі регіональних освітніх систем. В кн. Стратегія управління закладами освіти в умовах формування інформаційного суспільства: Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 22-24 квітня 2004 року) – Київ – Миколаїв, 2004. – 200 с.
105 Осадчий І.Г. Замість передмови, або Про синергетику як чинник професійного зростання вчителя //„ Завуч ”. – №36 (222). – грудень, 2004. – С.1-2.
106 Осадчий І.Г. Індивідуалізація освіти: сіткові моделі регіональних освітніх систем //Вересень. – квітень, 2004. – С.66-71.
107 Осадчий І.Г. Концепція діяльності наукової лабораторії сільської школи. –/ В кн. Організація та зміст діяльності наукових лабораторій інституту: Науково-методичний посібник /За ред. Н.І.Клокар, О.В.Чубарук. – Б.Церква, 2005. – 260 с.
108 Осадчий І.Г. Освітні округи: Ставищенський район Київської області в умовах експерименту. / В кн. Організація та зміст діяльності наукових лабораторій інституту: Науково-методичний посібник /За ред. Н.І.Клокар, О.В.Чубарук. – Б.Церква, 2005. – 260 с.
109 Осадчий І.Г. Проектно-цільове управління: програма розвитку навчального закладу. //Директор школи, ліцею, гімназії. – №2. – 2005. – С.104-110.
110 Осадчий І.Г. Запрошуємо до дискусії: управління районним освітнім округом – яким йому бути? //Управління освітою. – число 11 (107) – червень, 2005.
111 Осадчий І.Г. Структура та функції центрального органу управління освітою в сільському адміністративному районі //Освіта і управління. – 2005. – т.8, число 1. – С.46-50.
112 Осадчий І.Г. Проблема вчителя у контексті проблем освітньої галузі. //„ Освіта ”. – №26 (5156). – 22-29 червня 2005. – С.4.
113 Осадчий І.Г. Проектно-цільове управління: каскадна програма розвитку навчального закладу. //Директор школи, ліцею, гімназії. – №4. – 2005. – С.95-99.
114 Осадчий І.Г. Каскадна програма розвитку навчального закладу. //Управління освітою. – число 23 (119). – грудень, 2005. – С.2–3
115 Осадчий І.Г. Синергетика для педагогіки: про якісні стани освітніх систем та типи управлінських стратегій. //Освіта і управління. – 2005. – т.8, число 3-4. – С.38-42.
116 Осадчий І.Г. Фронтові дороги освітян Ставищенщини. – Ставище. – 2005. – 55 с.
117 Осадчий І.Г. Освіта сільського регіону: теорія і технологія управління розвитком. Монографія. - К: Шкільний світ. – 2005. – 260 с.
118 Осадчий І.Г. Про рейтинг навчальних закладів як інструмент управління розвитком. /В кн. Організація та зміст діяльності наукових лабораторій інституту: Науково-методичний посібник. Випуск 2 /За ред. Н.І.Клокар, О.В.Чубарук. – Б.Церква КОІПОПК 2006. – 256 с.
119 Осадчий І.Г. Про рейтинг навчальних закладів як інструмент управління розвитком. //Освіта і управління. – т.9, число 2. – 2006 . – С.59-64.
120 Осадчий І.Г. Про рейтинг навчальних закладів як інструмент управління розвитком. //Директор школи, ліцею, гімназії. – №2. –2006. – С.72-77.
121 Осадчий І.Г. Каскадна програма розвитку навчального закладу. / В кн. Організація та зміст діяльності наукових лабораторій інституту: Науково-методичний посібник. Випуск 2 /За ред. Н.І.Клокар, О.В.Чубарук. – Б.Церква: КОІПОПК, 2006. – 256 с.
122 Осадчий І.Г. Індивідуальна соціально-педагогічна та психологічна картка учня. В кн. Організація та зміст діяльності наукових лабораторій інституту. Випуск 2. /За ред. Клокар Н.І., Чубарук О.В. – Біла Церква: КОІПОПК, 2006. – 256 с.
123 Осадчий І.Г. Умови розвитку освіти в сільських регіонах: від соціально-економічних реалій до освітніх перспектив //Вісник Київського славістичного університету: Зб. наук. праць Редкол.: Ю.М.Алексєєв (гол.ред). Н.Т.Тверезовська та ін. Серія: Педагогіка. – К.:КСУ, 2006. – Вип.27. – С.147-156.
124 Осадчий І.Г. Принцип СТК-відповідності та модель глобальної сільської школи-мережі. //Директор школи, ліцею, гімназії. – №1-2. – 2007. – С.210-215.
125 Осадчий І.Г. Проектно-цільове управління навчальним закладом: предметні цільові проекти. //Освіта і управління. – 2007. – т.10, число 1. – С.33-36.
126 Осадчий І.Г. Принцип фундаментальної відповідності й модель Глобальної сільської школи-мережі. / В кн. Організація та зміст діяльності наукових лабораторій інституту: Науково-методичний посібник. Випуск 3 /За ред. Н.І.Клокар, О.В.Чубарук. – Б.Церква: КОІПОПК, 2007. – 136 с.
127 Осадчий І.Г. Проектно-цільове управління: програма розвитку освітньої системи адміністративного району „ Каскад 2007-2009” /В кн. Організація та зміст діяльності наукових лабораторій інституту: Науково-методичний посібник. Випуск 3 /За ред. Н.І.Клокар, О.В.Чубарук. – Б.Церква: КОІПОПК, 2007. – 136 с.
128 Осадчий І.Г. Сільська школа-мережа. В кн. Моделі розвитку сучасної сільської школи: Матеріали Всеукраїнської науково практичної конференції 11-13 жовтня, 2006 р., Черкаси-Сахнівка. – К.: СПД Богданова А.М., 2007. – 240 с.
129 Осадчий І.Г. Проектно-цільове управління навчальним закладом /В кн. Збірник матеріалів з досвіду управлінської діяльності та методичні роботи. До підсумкової колегії Міністерства освіти і науки України. – Чернівці: Видавничий дім. Букрік , 2007. – 140 с.
130 Осадчий І.Г. Проектно-цільове управління навчальним закладом // „ Директор школи. Шкільний світ ”. – №10. – 2007. – С.32-34.
131 Осадчий І.Г. Каскадна програма розвитку навчального закладу. //Народна освіта. – Випуск 1. – 2007. – Посилання
132 Осадчий І.Г. Оцінювання стану та організаційного розвитку освітніх систем і принцип невизначеності. / В кн. Психологічні та економічні основи забезпечення організаційного розвитку освітніх організацій. Тези науково-практичної конференції (22-23 травня 2008 р. м. Б.Церква). За наук. ред. С.Д.Максименка, Л.М.Карамушки, Н.І.Клокар. – К.: Науковий світ. – 2008. – 137 с.
133 Осадчий І.Г. Програма розвитку освітньої системи адміністративного району „ Каскад 2007-2009” //Директор школи, ліцею, гімназії. – №1. – 2008. – С.210-215.
134 Осадчий І.Г. Як розв’язати гострі проблеми сучасної школи? Думки практика //Директор школи, ліцею, гімназії. – №1 – 2008. – С.102-103
135 Осадчий І.Г. Оцінювання стану та організаційного розвитку освітніх систем і принципи невизначеності //Народна освіта. – Випуск 2 (5). – 2008. – Посилання
136 Осадчий І.Г. Газета – лідер у формуванні професійного заступника // „ Завуч ”.– №8 (338). – березень, 2008.
137 Осадчий І.Г. Освітні округи: типовий договір про створення навчально-виховного об’єднання „ Освітній округ ” //„ Народна освіта ” Випуск 3. – 2008. – Посилання
138 Осадчий І.Г. Особливості вимірювання параметрів управлінської культури як складної соціальної системи. / В кн. Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2009 рік: Інформаційне видання. – К.: Педагогічна думка, 2009. – 424 с.
139 Осадчий І.Г. Управління за принципами організаційної культури: інформаційно-синергетична модель педагогічної культури сучасного вчителя. //„ Народна освіта ”. – Випуск 2 (8). – 2009. – Посилання
140 Осадчий І.Г. Управління розвитком педагогічної культури вчителя: програма „ Дельта +”. / В кн. Післядипломна педагогічна освіта: європейські орієнтири та регіональні пріоритети: тези міжнародної педагогічної конференції (10-11 вересня 2009 . – м. Б.Церква). – За наук. ред. В.В.Олійника та ін. – Біла Церква: КОІПОПК, 2009. – 184 с.
141 Осадчий І.Г. Вектор сьомий: від вмираючих сільських шкіл до динамічних шкільних округів у сільській місцевості. /В кн. Біла книга національної освіти (сили змін та вектори руху до нової освіти України). Проект. – Упорядник В.Громовий. – Директор школи. – №43-44 (571-572). – листопад, 2009. – С.27-31.
142 Осадчий І.Г. Індивідуальна програма розвитку педагогічної культури вчителя „ Дельта +”. //„ Народна освіта ”. – Випуск 3 (9). – 2009. – Посилання
143 Осадчий І.Г. Як розробити програму розвитку навчального закладу? Поради не стороннього //Управління освітою. – № 1, 2010. – С. 13-16
144 Осадчий І.Г. Управління розвитком педагогічної культури сучасного вчителя. В кн. Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2009 рік: інф. вид. – К. : Педагогічна думка, 2010. – 298 с.
145 Осадчий І. Г. Програма розвитку педагогічної культури вчителя „ Дельта +” // Завуч. – № 1 (403). – січень, 2010. – С.6-13.
146 Осадчий І.Г. Відкритий урок для управлінців. // Відкритий урок. – № 4. – 2010. – С. 9-11.
147 Осадчий І.Г. Освітні технології для сучасної сільської школи. – Директор школи, ліцею, гімназії. – № 2. – 2010. – С.22-36.
148 Осадчий І.Г. Соціалізація випускника загальноосвітнього навчального закладу. Програма інформаційно практичного курсу для старшокласників. // Соціальний педагог. – №6. – 2010. – С. 3-61.
149 Осадчий І.Г. Управлінська культура директора загальноосвітнього навчального закладу: модель, діагностика, розвиток [Електронний ресурс]. //Народна освіта. – Вип. 2. – 2010 р. Посилання
150 Осадчий І.Г. Модель районної школи-мережі (за матеріалами експерименту, проведеного на базі закладів освіти Ставищенського району Київської області). Модернізація мережі сільських загальноосвітніх навчальних закладів в Україні. / За заг. ред. В. В. Мелешко. – К. : Поліграфкнига, 2010. – 96 с.
151 Осадчий І.Г. Інформаційно-методичне забезпечення процесу цілеспрямованого розвитку управлінської культури директора ЗНЗ. Аспекти розкриття теми у підручнику для менеджера освіти. // Проблеми сучасного підручника. Збірник наукових праць / За наук. редакцією академіка В. М. Мадзігона. – К. – №1 (10). – 2010. – 783 с.
152 Осадчий І.Г. Договір про утворення навчально-виховного об’єднання „ Освітній округ ” // Практика управління закладом освіти. – № 11. – 2010. – С. 26-32.
153 Осадчий І.Г. Соціалізація випускника загальноосвітнього навчального закладу. Програма інформаційно-практичного курсу для старшокласників. Формування соціальної компетенції старшокласника / упоряд. Ж. М. Сташко. – К. : Шк. світ, 2011. – 128 с. – (Бібліотечка „ Шкільного світу”).
154 Осадчий І.Г. Основні засади методики спрямованого розвитку управлінської культури директора загальноосвітнього навчального закладу. // Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2011 рік: інформаційне видання. – К. : Інститут педагогіки, 2012. – 376 с.
155 Осадчий І.Г. Спрямований розвиток освітніх систем: теоретико-методологічні та технологічні засади.//” Народна освіта ”. – Випуск №3. – 2011.
156 Осадчий І. Г. Інституційна модель системи загальної середньої освіти як інструмент дослідження шкільної практики в сільській місцевості / І. Г. Осадчий // Директор школи, ліцею, гімназії. – № 2. – 2011. – С. 41-51.
157 Осадчий І.Г. Освітній округ: теоретико-технологічні засади ефективного управління / І. Г. Осадчий // Народна освіта. – Випуск 3. – 2012. – Посилання
158 Осадчий І. Г. Соціально-філософські аспекти формування загальної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу : моногр. / І. Г. Осадчий – К. : Педагогічна думка, 2012. – 148 с.
159 Осадчий І. Г. Спрямований розвиток освітніх систем: теорія, технологія, практика : Монографія / І. Г. Осадчий – К. : Інформавтодор, 2013. – 436 с.
160 Осадчий І.Г. Освітній округ : зразки ділової документації / І. Г. Осадчий // Народна освіта. – Випуск 2. – 2013. – Посилання
161 Осадчий І.Г. Теоретичні основи формування організаційного механізму управління освітнім округом. // Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2013 рік / І. Г. Осадчий – К. : Інститут педагогіки, 2013. – С. 84-85.
162 Осадчий І.Г. Освітній округ: система управління та зразки основної ділової документації / І. Г. Осадчий // Директор школи, ліцею, гімназії. – № 6. – 2013. – С. 20-33.
163 Осадчий І.Г. Авторські освітні технології Осадчого І.Г. Технологія 6 Індивідуальна програма розвитку педагогічної культури вчителя „ Дельта +” / І. Г. Осадчий // Директор школи, ліцею, гімназії. – № 6. – 2013. – С. 34-37.
164 Осадчий І.Г. Авторські освітні технології Осадчого І.Г. Технологія 7 Індивідуальна програма розвитку управлінської культури директора загальноосвітнього навчального закладу „ Дельта УК +” / І. Г. Осадчий // Директор школи, ліцею, гімназії. – № 6. – 2013. – С. 38-39
165 Осадчий І.Г. Організаційний механізм управління функціонуванням та розвитком освітнього округу. В кн.. анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2014 рік. – К.: Інститут педагогіки, 2014. – 304 с.
166 Осадчий І.Г. Організаційний механізм управління освітнім округом сільської місцевості: посібник / І.Г.Осадчий – К.: Педагогічна думка, 2014. – 74 с. – Посилання
167 Осадчий І.Г. Концепція громадянського виховання учнів у системі загальної середньої освіти України. Авторський проект / І.Г.Осадчий // Управління освітою. – № 7 (355), квітень 2015. – С. 1-14.
168 Осадчий І.Г. Інформаційно-синергетична модель педагогічної культури сучасного вчителя / Освіта та розвиток обдарованої дитини. – 2015. – №4. С. 31-34.
169 Осадчий І.Г. Стан та організаційний розвиток освітніх систем і принцип невизначеності / Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи: Збірник наукових праць. – К.:Інститут обдарованої дитини НАПН України. – 2015. – Вип.3. – С.14-17.
170 Осадчий І.Г. Теоретико-методологічні та технологічні засади спрямованого розвитку освітніх систем / Педагогічний дискурс. Збірник наукових праць. – м. Хмельницький. – 2015. – Випуск 18. – С. 165-171.
171 Осадчий І.Г. Концепція громадянського виховання учнів у системі загальної середньої освіти України [Електронний ресурс] // Народна освіта. – 2015. – Вип.2. – Посилання
172 Осадчий І.Г. Система середньої освіти як об’єкт вивчення та управління / Анотовані результати науково дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2015 рік. – К.: Інститут педагогіки, 2015. – 302 с.
173 Осадчий І.Г. Макропараметри стану освітніх систем і принцип невизначеності / Директор школи, ліцею, гімназії. – 2015. – №1-3. – С.58-62.
174 Осадчий І.Г. Вектори модернізації закладу післядипломної педагогічної освіти у сферах навчального, наукового і методичного забезпечення діяльності та інноваційного розвитку системи освіти регіону // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2015. – №6. – С.7– 17.
175 Підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Частина 1. Соціально-гуманітарний модуль: навчальний посібник / за ред. І.Г. Осадчого. – Біла Церква: КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», 2016. – 140 с.
176 Осадчий І.Г. Виховна система освітньої інституції як основний комплексний засіб громадянського виховання учнів // Підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Частина ІІ. Професійний модуль – 2: навчальний посібник / за ред. І.Г. Осадчого. Біла Церква: КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», 2016. – 31-41 с.
177 Осадчий І.Г. Запрошуємо до дискусії: управління освітнім округом – яким воно має бути? // Управління освітою. – грудень, 2016. – №12/(384). – с.40 – 50.
178 Методичний порадник: організація та зміст освітнього процесу у 2016/2017 навчальному році: Інформаційно-методичний збірник [Електронний ресурс] / за ред. І.Г. Осадчого, В.О. Чубарук . – Біла Церква: КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», 2016. - Посилання
179 Підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Частина ІІ. Професійний модуль – 1: навчальний посібник / за ред. І.Г. Осадчого. - Біла Церква: КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», 2016. – 112 с.
180 Підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Частина ІІ. Професійний модуль – 2: навчальний посібник / за ред. І.Г. Осадчого. - Біла Церква: КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», 2016. – 120 с.
181 Підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Частина І. Соціально-гуманітарний модуль: навчальний посібник / за ред. І.Г. Осадчого. – Біла Церква: КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», 2016. – 140 с.
182 Осадчий І.Г. Педагогічне моделювання: що важливо знати педагогу? [Електронний ресурс] // Народна освіта. – 2016. – Вип.1. – Посилання
183 Осадчий І.Г. Організаційно-методологічні засади підвищення кваліфікації педагогічних працівників за сертифікованою пролонгованою формою навчання [Електронний ресурс] // Народна освіта. – 2016. – Вип.3. – Посилання
184 Післядипломна освіта і методична робота в Київській області (2015/2016 навчальний рік): Інформаційно-аналітичний вісник / за редакцією І.Г. Осадчого. – Біла Церква : КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», 2016. – 34 с.
185 Методичний порадник: організація та зміст освітнього процесу у 2017/2018 навчальному році : інформаційно-методичний збірник [Електронний ресурс] / за заг. ред. І. Г. Осадчого, О. В. Матушевської . – Біла Церква: КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», 2017. – Посилання
186 Осадчий І.Г. КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти» у 2016/2017 навчальному році: кроки до Нової української школи // Інформаційно-методичний збірник (спеціалізоване педагогічне видання департаменту освіти і науки Київської ОДА та КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти») . – №6. – 2017. – С.14 – 54.
187 Осадчий І.Г. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників за сертифікованою пролонгованою формою навчання: нормативне забезпечення [Електронний ресурс] // Народна освіта. – 2017. – Вип.1. – Посилання
188 Осадчий І. Г. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників: сертифікована пролонгована форма (СП-форма) навчання // Матеріали дев’ятого міжнародного фестивалю педагогічних інновацій. – 2017. – С. 223-227.
189 Осадчий І.Г. Методична робота: чи все так безнадійно? // Освіта України. – 15 травня 2017 . – №18-19 (1519).
190 Освіта Київщини. Анотований каталог матеріалів учасників Восьмої Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти – 2017» / за ред. І. Г. Осадчого, А. М. Шевченко. – Біла Церква: КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», 2017. – 68 с. – Посилання
191 Післядипломна освіта і методична робота в Київській області (2016/2017 навчальний рік): Інформаційно-аналітичний вісник / за редакцією І.Г. Осадчого. – Біла Церква : КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», 2017. – 40 с.
192 Методичний вісник: інформаційно-методичний збірник [Електронний ресурс]. – Випуск 1 (січень) / за ред. І.Г.Осадчого, О.В. Матушевської. – Біла Церква: КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», 2018. – Посилання
193 Методичний вісник: інформаційно-методичний збірник [Електронний ресурс]. – Випуск 2 (лютий) / за ред. І.Г.Осадчого, О.В. Матушевської. – Біла Церква: КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», 2018. – Посилання
194 Методичний вісник: інформаційно-методичний збірник [Електронний ресурс]. – Випуск 3 (березень) / за ред. І.Г.Осадчого, О.В. Матушевської. – Біла Церква: КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», 2018. – Посилання
195 Осадчий І.Г. Меморандум КВНЗ КОР “ Академія неперервної освіти ” “ Нова українська школа: базові цінності та дії ”. – 2017. – Посилання
196 Осадчий І.Г. Про підсумки участі в Девятій Міжнародній виставці « Сучасні заклади освіти – 2018» // Інформаційно-методичний збірник (спеціалізоване педагогічне видання департаменту освіти і науки Київської ОДА та КВНЗ КОР «Академія неперервної освіт
197 Осадчий І. Про освітню послугу, освітнє середовище та партнерство у сфері загальної середньої освіти? - Посилання
198 Осадчий І. Розроблення та впровадження внутрішньої системи забезпечення якості освіти закладу загальної середньої освіти. Методичні рекомендації :[Електронне видання] / Осадчий І.Г – Дніпро: Середняк Т. К., 2019.–73 с. - Посилання
199 Осадчий І.Г. Внутрішня система забезпечення якості загальної середньої освіти:науково-практичний коментар у запитаннях та відповідях [Електронне видання]/ І. Г. Осадчий – Дніпро: Середняк Т. К., 2019, – 92 с. – Посилання
200 Осадчий І.Г. Педагогіка якості освіти: освітні запити замовників освітньої послуги та вимоги і очікування зацікавлених сторін: науково - практичний коментар у запитаннях та відповідях [Електронне видання]/І.Г.Осадчий.–Дніпро:Середняк Т.К.,2020.–77с.– Посилання
201 Осадчий І.Г. Педагогіка якості освіти: планування роботи закладу загальної середньої освіти. Науково-практичний коментар у запитаннях та відповідях: [Електронне видання]/І.Г.Осадчий. – Київ:Державна освітня установа "Навчально-методичний центр з питань якості освіти,2020.– 65с.– Посилання
202 Осадчий І.Г. КОНЦЕПЦІЯ (основні організаційні засади) Національного рейтингу закладів загальної середньої освіти «ЯКІСТЬ ОСВІТИ».– Посилання
203 Осадчий І.Г. Примірне положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти в закладі загальної середньої освіти. Авторський проєкт.– Посилання
204 Осадчий І.Г. Якість освіти і якість освітньої діяльності: моделі досконалості та оцінювання/І.Г.Осадчий// – Директор школи, ліцею, гімназії. – Том 21. №2. –2020. – С.76-91.
205 Осадчий І.Г. Положення про раду керівників закладів та установ освіти Ставищенської територіальної селищної громади. – Режим доступу: TODO.– Назва з екрана
206 Осадчий І.Г. Педагогіка якості освіти: бери й роби. Посібник із менеджменту якості для керівників закладів загальної середньої освіти.- Київ:"Видавнича група "Шкільний світ". 2021.- 272 с.
207 Осадчий І.Г. Що і як робити у школах між інституційними аудитами (Інтерв’ю)// Освіта України. - №26-27 від 12 липня 2021.– Посилання
208 Осадчий І.Г. Положення про систему і механізми забезпечення академічної доброчесності (за результатами педагогічного пошуку педагогів Ясенівського ЗЗСО І-ІІ ступенів Ставищенської селищної ради Білоцерківського району). - Посилання
209 Осадчий І.Г. Система самооцінювання якості освіти і якості освітньої діяльності в закладі освіти (за результатами педагогічного пошуку в Ясенівському закладі загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Ставищенської селищної ради Білоцерківського району Київської області).– Посилання
210 Осадчий І.Г. Примірне положення про систему контролю керівника закладу загальної середньої освіти.– Посилання
211 Осадчий І.Г. Програма якості освіти Ясенівського ЗЗСО І-ІІ ступенів на 2022-2023 н.р..– Посилання
212 Осадчий І. Г. Що не так із шкільним вихованням?– Посилання
213 Осадчий І. Г. Про деякі аспекти персональних освітніх запитів інтелектуально обдарованих учнів та їхніх батьків щодо інтеграції навчальної та наукової складових профільної середньої освіти // Обдаровані діти – скарб нації! : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (Київ, 5–8 липня 2023 року). – Київ :Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2023. – С. 402 – 409.– Посилання
214 Осадчий І.Г. Середня спеціалізована освіта наукового спрямування: освітня послуга та забезпечення її якості // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – №3. – 2023.– С.7–15.– Посилання

Немає коментарів:

Дописати коментар