1 | Осадчий І.Г. Школа – ядро соціального життя учнів // г. Сільські обрії. – Ставище, 1988. – 13 жовтня |
2 | Осадчий І.Г. З досвіду створення і роботи шкільної ради. В кн. Актуальні проблеми управління загальноосвітньою школою. Тези доповідей науково-практичного семінару. – Суми, 1990. – 58 с. |
3 | Осадчий І.Г. Експериментальні матеріали по дослідженню проблеми формування соціального досвіду учнів загальноосвітніх шкіл. – Ставище, 1991. – 30 с. |
4 | Осадчий І.Г. Виховна система основної загальноосвітньої школи. – К: КМІУВ, 1992. – 51с. |
5 | Осадчий І.Г. Моделювання управлінських дій на основі принципу поетапного привласнення мети діяльності. В кн. Виховання основ духовної культури /Методичні рекомендації/. – Суми.: МКВВП „ Мрія ”, 1992 р. – 239 с. |
6 | Осадчий І.Г. У пошуках нового //Витоки. – 1993. – №5 (10). – С.7 |
7 | Осадчий І.Г. Життєдіяльність учнів – основа виховного процесу в школі. //Педагогіка. Науково-методичний збірник – К.: Освіта. – 1993. – №32. – 120 с. |
8 | Осадчий І.Г. Виховання як процес привласнення соціального досвіду В кн. Всеукраїнська науково-практична конференція з проблем роботи середніх загальноосвітніх навчально-виховних закладів нового типу. 2-5 лютого 1994 р. Тези доповідей та виступів. Випуск другий. К. – 1994. – 301 с. |
9 | Осадчий І.Г. Організаційно-педагогічні умови формування соціального досвіду учнів сільських шкіл: Автореферат на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. – К, 1994. |
10 | Осадчий І.Г. Основи методики проектно-цільового планування роботи загальноосвітньої школи. Порадник методиста. – К.: КМІУВ, 1995. – 263 с. |
11 | Осадчий І.Г. Соціалізація особистості //Світло. – 1996. – №1. – С.35-38. |
12 | Осадчий І.Г. Модель виховної системи школи. Технологічний аспект //„ Світло ”. – №2 –1996. – С.27-31. |
13 | Осадчий І.Г., Зоц В.М. Комплексні цільові програми як форма організації інноваційного процесу в школі. Матеріали конференції [„ Управління сучасними навчально-виховними закладами в системі освіти ”] (Запоріжжя, 10-12 квітня 1996 р.) – 30 с. |
14 | Осадчий И.Г. Вопросы теории и практики проектно-целевого планирования работы общеобразовательной школы. Программно-целевое управление школой. Методические рекомендации. – Симферополь, 1996. – м. Запоріжжя. – 1996. – 80 с. |
15 | Осадчий І.Г. Технологічні особливості виховної системи школи /досвід особистісно зорієнованого виховання. /Психологія і педагогіка життєдіяльності: Навчально-методичний посібник /Ред. рада В.М.Доній та ін. – К., 1996. – 792 с. |
16 | Осадчий І.Г. За фасадом „ власної школи ” //Витоки. – №7 (51), вересень. – 1996 . – С.3. |
17 | Осадчий І.Г. Прислухайтесь до розмов в учительській //Витоки. – №7, 1997. – С.4. |
18 | Осадчий І.Г. Учнівське самоврядування //Світло – №4. – 1997. – С.13-15. |
19 | Осадчий І.Г. Проектно-цільове планування //Світло. – №1. – 1998. – С.21-23. |
20 | Осадчий І.Г. Практичні зразки цільових проектів //Світло. – №3. – 1998. – С.22-24. |
21 | Осадчий І.Г. Предметні цільові проекти //Витоки. – №8 (72). – жовтень, 1998. – С.7. |
22 | Осадчий І.Г. Про атестацію освітніх закладів і не тільки...//Витоки. – №6 (70), серпень. – 1998. – С.2. |
23 | Осадчий И.Г. Проектно-целевое управление школой: особенности управленческих функций. /В кн. Сапрыкин В.С. Создание, планирование, организация программно-целевой деятельности педагогического коллектива. /Методические рекомендации/. – Симферополь , 1998. – 198 с. |
24 | Осадчий І.Г. Одна з моделей виховної системи школи //Завуч. – №2 (2). – жовтень, 1998. – С.2-3. |
25 | Осадчий І.Г. Установча конференція РАДОС „ Крона ” /Сільські обрії. –19 грудня. –1998 . – С.2. |
26 | Осадчий І.Г. В умовах економічної нестабільності /Сільські обрії, 17 листопада. – 1998. – С.3. |
27 | Осадчий І.Г. На допомогу вчителю /Сільські обрії, 5 січня. – 1999 . – С.2. |
28 | Осадчий І.Г. Інформаційно-методичний центр у дії //Витоки. – №7 (75), січень. – 1999. – С.2. |
29 | Осадчий І.Г. Планета Ясенівка //Завуч. – №2 (8), січень. – 1999. – С.2. |
30 | Осадчий І.Г. Проектно-цільове планування роботи загальноосвітньої школи //Завуч. – №6 (12), лютий. –1999. – С.1-3. |
31 | Осадчий І.Г. Сільська школа: проблеми та шляхи їх розв’язання // „ Директор школи. Україна ”. – №2, – 1999. – С.3-8. |
32 | Осадчий І.Г. Сільська школа: проблеми та шляхи їх розв’язання // „ Директор школи. Україна ”. – №3, – 1999. – С.3-8. |
33 | Осадчий І.Г. Проектно-модульний підхід до моделювання та організації функціонування системи загальної середньої освіти сільського адміністративного району //„ Директор школи ”. – №18 (67). – 1999. – С.3. |
34 | Осадчий І.Г. Районна асоціація дитячих організацій Ставищенщини „ Крона ”. – К.: Грот, 1999. – 44 с. |
35 | Осадчий І.Г. Крона розростається //„ Директор школи ”. – №5-28 (73-46). – 1999. – С.10. |
36 | Осадчий І.Г. Вітер перемін /Сільські обрії. – 7 вересня. – 1999. – С.2. |
37 | Осадчий І.Г. У гомінкому вирі довкілля //Світло. – №2. – 1999. – С.78-82. |
38 | Осадчий І.Г. Проектно-модульний підхід до організації роботи районного методичного кабінету //Завуч. – №8 (50). – лютий, 1999. – С.2-3. |
39 | Осадчий І.Г. Час випробовує на далекоглядність /Сільські обрії . – 15 січня, 2000. – С.2. |
40 | Осадчий І.Г. Про досвід роботи районної асоціації дитячих організацій Ставищенщини РАДОС „ Крона ”. /В кн. Інформаційно-методичний збірник управління освіти Київської обласної державної адміністрації. Випуск 4. Січень, 2000 р. – Фастів „ Поліфаст ”, 2000. – 64 с. |
41 | Осадчий І.Г. Районна різнопрофільна школа //Світло. – №1. – 2000. – С.20-21. |
42 | Осадчий І.Г. Сільська школа в сучасних умовах //Витоки. – №5 (89), травень. – 2000. |
43 | Осадчий І.Г. Аби витримати серйозні випробування //Витоки. – №3 (87), березень. – 2000. – С.2. |
44 | Осадчий І.Г. Положення про центр соціально-педагогічної та психологічної діагностики і моніторингу //Завуч. – №7 (49), березень. – 2000. – С.9-10. |
45 | Осадчий І.Г. Сільська школо, вперед! Диференціація навчального процесу //Завуч. – №3 (45). – січень, 2000 . – С.4-5. |
46 | Осадчий І.Г. Основи методики проектно-цільового планування роботи загальноосвітньої школи. Розділ 9. В кн. Школа на рубежі ХХІ століття: управлінський аспект: науково-методичний посібник /Л.М.Калініна, М.П.Лукашевич, М.М. Островерхова та інші. – К.: ПП „ Компанія ” „ Актуальна освіта ”, 2000. – 223 с. |
47 | Осадчий І.Г. Відмовляючись від стереотипів. //Світло. – №3. – 2000. – С.40-42. |
48 | Осадчий И.Г. Модульная организация образования в сельском районе //«Сельская школа со всех сторон». – №1. – сентябрь, 2000. – С.6-7. |
49 | Осадчий І.Г. Проектно-модульна організація системи загальної середньої освіти сільського аміністративного району //„ Директор школи ”.– №21-22 (117-118). – 2000. – С.3-5. |
50 | Осадчий І.Г. Школа – складний соціальний механізм //„ Сільські обрії ”. – 26 вересня, 2000. – С.1-2. |
51 | Осадчий І.Г. Реформи в освіті: криві дзеркала сьогодення //„ Завуч ”. – №35 (77). – Грудень, 2000. – С.2. |
52 | Осадчий І.Г. Особистісно-зорієнтована педагогіка. //„ Світло ”. – №4. – 2000. – С.36-38. |
53 | Осадчий І.Г. Проектно-модульна організація системи загальної середньої освіти сільського адміністративного району. /В кн.. Освітня система сільського регіону: проблеми та перспективи розвитку. Збірник наукових праць /Уклад. Н.І.Клокар, М.С.Солодуха. – К.: КП ВД „ Педагогіка ”, 2000. – 264 с. |
54 | Осадчий І.Г. Освіта сільського регіону: центр підготовки до ВНЗ // „ Завуч ” №2 (80). – січень, 2001. – С.4. |
55 | Осадчий І.Г. Цільова комплексна програма „ Обличчям до дитини ” //„ Завуч ”. – №8 (86). – березень, 2001. – С.6-8. |
56 | Осадчий І.Г. Індивідуальна соціально-педагогічна та психологічна картка учня //„ Завуч ”. – №15 (93), травень. – 2001. |
57 | Осадчий І.Г. Синергетика в управлінні освітою: основи теорії БМ-системи //„ Завуч ”. – №17-18 (95-96). – червень, 2001. – С.3-7. |
58 | Доктрина чи Цільова комплексна програма? //„ Завуч ”. – №28 (106), жовтень. – 2001. – С.1. |
59 | Осадчий І.Г. Освіта сільського регіону: проблеми та знахідки // „ Директор школи, ліцею, гімназії ”. – №4. – 2001. – С.80-89. |
60 | Осадчий І.Г. Синергетика в управлінні освітою: основи теорії БМ-системи //„ Шлях освіти ”. – №4 (21). – 2001. – С..26-31. |
61 | Осадчий І.Г. Основні засади функціонування територіальних освітніх округів в сільській місцевості //„ Директор школи, ліцею, гімназії ”. – №5-6. – 2001. – С118-131. |
62 | Осадчий І.Г. На сільській освіті економити не треба. Матеріали круглого столу //„ Сільська школа ”. – №1-2. – 16.січня 2002 р. – С.3. |
63 | Осадчий І.Г. Педагогіка і синергетика: закономірності формування внутрішнього простору БМ-системи //„ Управління освітою ”. – число 6 (30). – березень, 2002. – С.2-3. |
64 | Осадчий І.Г. Діти – найдорожчий ресурс // Сільські обрії – 2002. – С.1-2. |
65 | Осадчий І.Г. Потрібна цільова комплексна програма модернізації освіти // Завуч. – №28 (142). – жовтень, 2002. |
66 | Осадчий І.Г. Особливості програм модернізації освітніх систем //Нова педагогічна думка. – №3-4 (31-32). – 2002. – С.48-55. |
67 | Осадчий И.Г. Сетевые модели в образовании: основы теории «систем без границ» / И.Г.Осадчий // Школьные технологии. – 2002. – № 5. – С. 27-32. |
68 | Осадчий И.Г. Территориальные образовательные округа //Сельская школа со всех сторон. – №5. – март, 2002. – С.7-10. |
69 | Осадчий І.Г. „ Київщинознавство ” – це легко і цікаво //Світло. – №4. – 2002. – С.95. |
70 | Осадчий І.Г. Ставищенський район /В кн. Заклади освіти Київщини: минуле та сучасне /За ред. І.Л.Лікарчука. К.: [Вид. О.М.Ешке]. – 2002. – 528 с. |
71 | Осадчий І.Г. Сяючі оченята під кроною любові //Освіта. – №59 (5017). – 25 березня 2002 – 1 січня 2003. – С.10. |
72 | Осадчий І.Г. Цільовий проект як ідеальний системний реплікатор // „ Світло ”. – №1. – 2002. – С.21-25. |
73 | Осадчий І.Г. Проектно-цільове планування. / В кн. Школа молодого директора школи. – К.: 2003. – С.112. |
74 | Осадчий І.Г. Районний освітній округ: досвід реформування у профіль і анфас //Освіта. – 12-19 лютого 2003. – С.2-3. |
75 | Осадчий І.Г. Районний методичний кабінет: з турботою про дитину // „ Управління освітою ”. – №5 (53), березень. – 2003. – С.2-3, 7. |
76 | Осадчий І.Г. Ставищенські проекти від Івана Осадчого //„ Управління освітою ” . – №6 (54), березень. – 2003. – С.12-13. |
77 | Осадчий І.Г. Основи теорії БМ-систем: інформаційні моделі освітніх систем //Директор школи, ліцею, гімназії. – №1. – 2003. – С.74-86. |
78 | Осадчий І.Г. Структурована глибинка. Ставищенський районний освітній округ: обґрунтування, структура та перспективи розвитку // „ Освіта ”. – №22-23 (5039-5040). –21-28 травня 2003. – С.4-5. |
79 | Осадчий І.Г. Програма дослідно-експериментальної роботи „ Створення моделі територіальних освітніх округів у сільській місцевості //Нива знань. – №1. – 2003. – С.12-13. |
80 | Осадчий І.Г. Регіоналізація загальної середньої освіти в сільській місцевості: основні проблеми та перспективи розвитку. //Нива знань. – №1. – 2003. – С.14-19. |
81 | Осадчий І.Г. 2003 рік на Дніпропетровщині оголошено роком сільської школи //Сільська школа. – №19-20. – 28 травня 2003. – С.4-5. |
82 | Осадчий І.Г. Ми маємо не допрофесійну, а професійну освіту //Сільські обрії. – 18 червня. – 2003. – С.2. |
83 | Осадчий І.Г. Структурно-рівнева соціалізація особистості або Про пісню яка стала народною //„ Освіта ”. – 11-18 червня, 2003. – С.5. |
84 | Осадчий І.Г. Структурно-рівнева соціалізація особистості або Про пісню яка стала народною //„ Освіта ”. – №31 (5048). – 2-9 липня, 2003. – С.7. |
85 | Осадчий І.Г. Модернізація освітньої галузі: гостра потреба в комплексних державних програмах //Директор школи, ліцею, гімназії. –№. – 2003. – С.20-21. |
86 | Осадчий І.Г. Проблема захисту професійної честі та авторських прав педагогічних працівників //Директор школи, ліцею, гімназії. – №2. – 2003. – С.35-36. |
87 | Осадчий І.Г. Проектно-цільове управління закладом освіти (З досвіду роботи Ясенівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Ставищенського району). /В кн. Управління загальноосвітньою школою в сучасних умовах /За ред. І.Л.Лікарчука. К.: [Вид. О.М.Ешке]. – 2003. – 312 с. |
88 | Осадчий І.Г. Основы теории «систем без границ» //На стороне подростка. – №3. – 2003. – С.24-32. |
89 | Осадчий И.Г. Модульная организация образования в сельском районе. //На стороне подростка. – №3. – 2003. – С.71-73. |
90 | Осадчий І.Г. Теорія БМ-систем або особливості програм модернізації освітніх систем //Управління освітою. – №17. – вересень, 2003. – С.4-5. |
91 | Осадчий І.Г. Проектно-модульна організація методичної роботи в освітній системі сільського адміністративного району /За ред. Осадчого І.Г. – Б.Церква – Ставище: КОІПОПК, 2003 р. – 197 с. (Вісник лабораторії сільської школи КОІПОПК. Випуск 1, 2003. Книжкова версія номера вісника). |
92 | Осадчий І.Г. На часі – епоха освітніх мереж //Управління освітою. – №24 (72). – грудень, 2003. |
93 | Осадчий І.Г. До концепцій профілізації та індивідуалізації освіти: базові уявлення і артефакти //Підручник для директора. – №11-12. – 2003 – С.46-52. |
94 | Осадчий І.Г. Питання теорії і практики освітніх мереж у сільській місцевості //Директор школи, ліцею, гімназії. – №5-6. – 2003. – С.106-113. |
95 | Осадчий І.Г. Планета Ясенівка В кн. Виховні технології / Упоряд. В.Варава, В. Зоц. – К.: Ред. загальноосвітніх газет. – 2004. – 120 с. – (Б-ка Шк.світу). – С.19-26. |
96 | Осадчий І.Г. Програми міжшкільних факультативів для учнів 7-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів /За ред. Осадчого І.Г. – Б.Церква – Ставище.: КОІПОПК, 2004. – 133с. |
97 | Осадчий І.Г. Модель регіональної виховної системи: районна асоціація дитячих організацій Ставищенщини „ Крона ” //Директор школи, ліцею, гімназії. – №4. – 2004. – С.33-38. |
98 | Осадчий І.Г. Як розробити програму розвитку навчального закладу? Поради нестороннього. //Управління освітою. – №15-16 (87-88). – серпень, 2004. |
99 | Осадчий І.Г. Освіта сільського регіону: проект положення про НВО „ Територіальний освітній округ ” //Управління школою. – №25-26 (73-74). – вересень, 2004. – С.16-18. |
100 | Осадчий І.Г. У малих і великих селах /В кн. Поза межами можливого: школа якою вона є /За ред. М. Мосієнко. – К.: Шкільний світ, 2004. – 264 с. |
101 | Осадчий І.Г. Територіальні освітні округи в сільській місцевості. //Освіта і управління. – 2004. – т.7, число 1. – С.78-81. |
102 | Осадчий І.Г. Освіта сільського регіону: проект положення про НВО „ Територіальний освітній округ ” //Нива знань. – №3. – 2004. – С.12-15. |
103 | Осадчий І.Г. Управління розвитком внутрішнього простору освітньої системи //Збір. наук. праць: Педагогічні науки. Вип.36. – Херсон: Вид. ХДУ. – 2004. – С.47-54. |
104 | Осадчий І.Г. Індивідуалізація освіти: сіткові моделі регіональних освітніх систем. В кн. Стратегія управління закладами освіти в умовах формування інформаційного суспільства: Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 22-24 квітня 2004 року) – Київ – Миколаїв, 2004. – 200 с. |
105 | Осадчий І.Г. Замість передмови, або Про синергетику як чинник професійного зростання вчителя //„ Завуч ”. – №36 (222). – грудень, 2004. – С.1-2. |
106 | Осадчий І.Г. Індивідуалізація освіти: сіткові моделі регіональних освітніх систем //Вересень. – квітень, 2004. – С.66-71. |
107 | Осадчий І.Г. Концепція діяльності наукової лабораторії сільської школи. –/ В кн. Організація та зміст діяльності наукових лабораторій інституту: Науково-методичний посібник /За ред. Н.І.Клокар, О.В.Чубарук. – Б.Церква, 2005. – 260 с. |
108 | Осадчий І.Г. Освітні округи: Ставищенський район Київської області в умовах експерименту. / В кн. Організація та зміст діяльності наукових лабораторій інституту: Науково-методичний посібник /За ред. Н.І.Клокар, О.В.Чубарук. – Б.Церква, 2005. – 260 с. |
109 | Осадчий І.Г. Проектно-цільове управління: програма розвитку навчального закладу. //Директор школи, ліцею, гімназії. – №2. – 2005. – С.104-110. |
110 | Осадчий І.Г. Запрошуємо до дискусії: управління районним освітнім округом – яким йому бути? //Управління освітою. – число 11 (107) – червень, 2005. |
111 | Осадчий І.Г. Структура та функції центрального органу управління освітою в сільському адміністративному районі //Освіта і управління. – 2005. – т.8, число 1. – С.46-50. |
112 | Осадчий І.Г. Проблема вчителя у контексті проблем освітньої галузі. //„ Освіта ”. – №26 (5156). – 22-29 червня 2005. – С.4. |
113 | Осадчий І.Г. Проектно-цільове управління: каскадна програма розвитку навчального закладу. //Директор школи, ліцею, гімназії. – №4. – 2005. – С.95-99. |
114 | Осадчий І.Г. Каскадна програма розвитку навчального закладу. //Управління освітою. – число 23 (119). – грудень, 2005. – С.2–3 |
115 | Осадчий І.Г. Синергетика для педагогіки: про якісні стани освітніх систем та типи управлінських стратегій. //Освіта і управління. – 2005. – т.8, число 3-4. – С.38-42. |
116 | Осадчий І.Г. Фронтові дороги освітян Ставищенщини. – Ставище. – 2005. – 55 с. |
117 | Осадчий І.Г. Освіта сільського регіону: теорія і технологія управління розвитком. Монографія. - К: Шкільний світ. – 2005. – 260 с. |
118 | Осадчий І.Г. Про рейтинг навчальних закладів як інструмент управління розвитком. /В кн. Організація та зміст діяльності наукових лабораторій інституту: Науково-методичний посібник. Випуск 2 /За ред. Н.І.Клокар, О.В.Чубарук. – Б.Церква КОІПОПК 2006. – 256 с. |
119 | Осадчий І.Г. Про рейтинг навчальних закладів як інструмент управління розвитком. //Освіта і управління. – т.9, число 2. – 2006 . – С.59-64. |
120 | Осадчий І.Г. Про рейтинг навчальних закладів як інструмент управління розвитком. //Директор школи, ліцею, гімназії. – №2. –2006. – С.72-77. |
121 | Осадчий І.Г. Каскадна програма розвитку навчального закладу. / В кн. Організація та зміст діяльності наукових лабораторій інституту: Науково-методичний посібник. Випуск 2 /За ред. Н.І.Клокар, О.В.Чубарук. – Б.Церква: КОІПОПК, 2006. – 256 с. |
122 | Осадчий І.Г. Індивідуальна соціально-педагогічна та психологічна картка учня. В кн. Організація та зміст діяльності наукових лабораторій інституту. Випуск 2. /За ред. Клокар Н.І., Чубарук О.В. – Біла Церква: КОІПОПК, 2006. – 256 с. |
123 | Осадчий І.Г. Умови розвитку освіти в сільських регіонах: від соціально-економічних реалій до освітніх перспектив //Вісник Київського славістичного університету: Зб. наук. праць Редкол.: Ю.М.Алексєєв (гол.ред). Н.Т.Тверезовська та ін. Серія: Педагогіка. – К.:КСУ, 2006. – Вип.27. – С.147-156. |
124 | Осадчий І.Г. Принцип СТК-відповідності та модель глобальної сільської школи-мережі. //Директор школи, ліцею, гімназії. – №1-2. – 2007. – С.210-215. |
125 | Осадчий І.Г. Проектно-цільове управління навчальним закладом: предметні цільові проекти. //Освіта і управління. – 2007. – т.10, число 1. – С.33-36. |
126 | Осадчий І.Г. Принцип фундаментальної відповідності й модель Глобальної сільської школи-мережі. / В кн. Організація та зміст діяльності наукових лабораторій інституту: Науково-методичний посібник. Випуск 3 /За ред. Н.І.Клокар, О.В.Чубарук. – Б.Церква: КОІПОПК, 2007. – 136 с. |
127 | Осадчий І.Г. Проектно-цільове управління: програма розвитку освітньої системи адміністративного району „ Каскад 2007-2009” /В кн. Організація та зміст діяльності наукових лабораторій інституту: Науково-методичний посібник. Випуск 3 /За ред. Н.І.Клокар, О.В.Чубарук. – Б.Церква: КОІПОПК, 2007. – 136 с. |
128 | Осадчий І.Г. Сільська школа-мережа. В кн. Моделі розвитку сучасної сільської школи: Матеріали Всеукраїнської науково практичної конференції 11-13 жовтня, 2006 р., Черкаси-Сахнівка. – К.: СПД Богданова А.М., 2007. – 240 с. |
129 | Осадчий І.Г. Проектно-цільове управління навчальним закладом /В кн. Збірник матеріалів з досвіду управлінської діяльності та методичні роботи. До підсумкової колегії Міністерства освіти і науки України. – Чернівці: Видавничий дім. Букрік , 2007. – 140 с. |
130 | Осадчий І.Г. Проектно-цільове управління навчальним закладом // „ Директор школи. Шкільний світ ”. – №10. – 2007. – С.32-34. |
131 | Осадчий І.Г. Каскадна програма розвитку навчального закладу. //Народна освіта. – Випуск 1. – 2007. – Посилання |
132 | Осадчий І.Г. Оцінювання стану та організаційного розвитку освітніх систем і принцип невизначеності. / В кн. Психологічні та економічні основи забезпечення організаційного розвитку освітніх організацій. Тези науково-практичної конференції (22-23 травня 2008 р. м. Б.Церква). За наук. ред. С.Д.Максименка, Л.М.Карамушки, Н.І.Клокар. – К.: Науковий світ. – 2008. – 137 с. |
133 | Осадчий І.Г. Програма розвитку освітньої системи адміністративного району „ Каскад 2007-2009” //Директор школи, ліцею, гімназії. – №1. – 2008. – С.210-215. |
134 | Осадчий І.Г. Як розв’язати гострі проблеми сучасної школи? Думки практика //Директор школи, ліцею, гімназії. – №1 – 2008. – С.102-103 |
135 | Осадчий І.Г. Оцінювання стану та організаційного розвитку освітніх систем і принципи невизначеності //Народна освіта. – Випуск 2 (5). – 2008. – Посилання |
136 | Осадчий І.Г. Газета – лідер у формуванні професійного заступника // „ Завуч ”.– №8 (338). – березень, 2008. |
137 | Осадчий І.Г. Освітні округи: типовий договір про створення навчально-виховного об’єднання „ Освітній округ ” //„ Народна освіта ” Випуск 3. – 2008. – Посилання |
138 | Осадчий І.Г. Особливості вимірювання параметрів управлінської культури як складної соціальної системи. / В кн. Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2009 рік: Інформаційне видання. – К.: Педагогічна думка, 2009. – 424 с. |
139 | Осадчий І.Г. Управління за принципами організаційної культури: інформаційно-синергетична модель педагогічної культури сучасного вчителя. //„ Народна освіта ”. – Випуск 2 (8). – 2009. – Посилання |
140 | Осадчий І.Г. Управління розвитком педагогічної культури вчителя: програма „ Дельта +”. / В кн. Післядипломна педагогічна освіта: європейські орієнтири та регіональні пріоритети: тези міжнародної педагогічної конференції (10-11 вересня 2009 . – м. Б.Церква). – За наук. ред. В.В.Олійника та ін. – Біла Церква: КОІПОПК, 2009. – 184 с. |
141 | Осадчий І.Г. Вектор сьомий: від вмираючих сільських шкіл до динамічних шкільних округів у сільській місцевості. /В кн. Біла книга національної освіти (сили змін та вектори руху до нової освіти України). Проект. – Упорядник В.Громовий. – Директор школи. – №43-44 (571-572). – листопад, 2009. – С.27-31. |
142 | Осадчий І.Г. Індивідуальна програма розвитку педагогічної культури вчителя „ Дельта +”. //„ Народна освіта ”. – Випуск 3 (9). – 2009. – Посилання |
143 | Осадчий І.Г. Як розробити програму розвитку навчального закладу? Поради не стороннього //Управління освітою. – № 1, 2010. – С. 13-16 |
144 | Осадчий І.Г. Управління розвитком педагогічної культури сучасного вчителя. В кн. Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2009 рік: інф. вид. – К. : Педагогічна думка, 2010. – 298 с. |
145 | Осадчий І. Г. Програма розвитку педагогічної культури вчителя „ Дельта +” // Завуч. – № 1 (403). – січень, 2010. – С.6-13. |
146 | Осадчий І.Г. Відкритий урок для управлінців. // Відкритий урок. – № 4. – 2010. – С. 9-11. |
147 | Осадчий І.Г. Освітні технології для сучасної сільської школи. – Директор школи, ліцею, гімназії. – № 2. – 2010. – С.22-36. |
148 | Осадчий І.Г. Соціалізація випускника загальноосвітнього навчального закладу. Програма інформаційно практичного курсу для старшокласників. // Соціальний педагог. – №6. – 2010. – С. 3-61. |
149 | Осадчий І.Г. Управлінська культура директора загальноосвітнього навчального закладу: модель, діагностика, розвиток [Електронний ресурс]. //Народна освіта. – Вип. 2. – 2010 р. Посилання |
150 | Осадчий І.Г. Модель районної школи-мережі (за матеріалами експерименту, проведеного на базі закладів освіти Ставищенського району Київської області). Модернізація мережі сільських загальноосвітніх навчальних закладів в Україні. / За заг. ред. В. В. Мелешко. – К. : Поліграфкнига, 2010. – 96 с. |
151 | Осадчий І.Г. Інформаційно-методичне забезпечення процесу цілеспрямованого розвитку управлінської культури директора ЗНЗ. Аспекти розкриття теми у підручнику для менеджера освіти. // Проблеми сучасного підручника. Збірник наукових праць / За наук. редакцією академіка В. М. Мадзігона. – К. – №1 (10). – 2010. – 783 с. |
152 | Осадчий І.Г. Договір про утворення навчально-виховного об’єднання „ Освітній округ ” // Практика управління закладом освіти. – № 11. – 2010. – С. 26-32. |
153 | Осадчий І.Г. Соціалізація випускника загальноосвітнього навчального закладу. Програма інформаційно-практичного курсу для старшокласників. Формування соціальної компетенції старшокласника / упоряд. Ж. М. Сташко. – К. : Шк. світ, 2011. – 128 с. – (Бібліотечка „ Шкільного світу”). |
154 | Осадчий І.Г. Основні засади методики спрямованого розвитку управлінської культури директора загальноосвітнього навчального закладу. // Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2011 рік: інформаційне видання. – К. : Інститут педагогіки, 2012. – 376 с. |
155 | Осадчий І.Г. Спрямований розвиток освітніх систем: теоретико-методологічні та технологічні засади.//” Народна освіта ”. – Випуск №3. – 2011. |
156 | Осадчий І. Г. Інституційна модель системи загальної середньої освіти як інструмент дослідження шкільної практики в сільській місцевості / І. Г. Осадчий // Директор школи, ліцею, гімназії. – № 2. – 2011. – С. 41-51. |
157 | Осадчий І.Г. Освітній округ: теоретико-технологічні засади ефективного управління / І. Г. Осадчий // Народна освіта. – Випуск 3. – 2012. – Посилання |
158 | Осадчий І. Г. Соціально-філософські аспекти формування загальної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу : моногр. / І. Г. Осадчий – К. : Педагогічна думка, 2012. – 148 с. |
159 | Осадчий І. Г. Спрямований розвиток освітніх систем: теорія, технологія, практика : Монографія / І. Г. Осадчий – К. : Інформавтодор, 2013. – 436 с. |
160 | Осадчий І.Г. Освітній округ : зразки ділової документації / І. Г. Осадчий // Народна освіта. – Випуск 2. – 2013. – Посилання |
161 | Осадчий І.Г. Теоретичні основи формування організаційного механізму управління освітнім округом. // Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2013 рік / І. Г. Осадчий – К. : Інститут педагогіки, 2013. – С. 84-85. |
162 | Осадчий І.Г. Освітній округ: система управління та зразки основної ділової документації / І. Г. Осадчий // Директор школи, ліцею, гімназії. – № 6. – 2013. – С. 20-33. |
163 | Осадчий І.Г. Авторські освітні технології Осадчого І.Г. Технологія 6 Індивідуальна програма розвитку педагогічної культури вчителя „ Дельта +” / І. Г. Осадчий // Директор школи, ліцею, гімназії. – № 6. – 2013. – С. 34-37. |
164 | Осадчий І.Г. Авторські освітні технології Осадчого І.Г. Технологія 7 Індивідуальна програма розвитку управлінської культури директора загальноосвітнього навчального закладу „ Дельта УК +” / І. Г. Осадчий // Директор школи, ліцею, гімназії. – № 6. – 2013. – С. 38-39 |
165 | Осадчий І.Г. Організаційний механізм управління функціонуванням та розвитком освітнього округу. В кн.. анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2014 рік. – К.: Інститут педагогіки, 2014. – 304 с. |
166 | Осадчий І.Г. Організаційний механізм управління освітнім округом сільської місцевості: посібник / І.Г.Осадчий – К.: Педагогічна думка, 2014. – 74 с. – Посилання |
167 | Осадчий І.Г. Концепція громадянського виховання учнів у системі загальної середньої освіти України. Авторський проект / І.Г.Осадчий // Управління освітою. – № 7 (355), квітень 2015. – С. 1-14. |
168 | Осадчий І.Г. Інформаційно-синергетична модель педагогічної культури сучасного вчителя / Освіта та розвиток обдарованої дитини. – 2015. – №4. С. 31-34. |
169 | Осадчий І.Г. Стан та організаційний розвиток освітніх систем і принцип невизначеності / Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи: Збірник наукових праць. – К.:Інститут обдарованої дитини НАПН України. – 2015. – Вип.3. – С.14-17. |
170 | Осадчий І.Г. Теоретико-методологічні та технологічні засади спрямованого розвитку освітніх систем / Педагогічний дискурс. Збірник наукових праць. – м. Хмельницький. – 2015. – Випуск 18. – С. 165-171. |
171 | Осадчий І.Г. Концепція громадянського виховання учнів у системі загальної середньої освіти України [Електронний ресурс] // Народна освіта. – 2015. – Вип.2. – Посилання |
172 | Осадчий І.Г. Система середньої освіти як об’єкт вивчення та управління / Анотовані результати науково дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2015 рік. – К.: Інститут педагогіки, 2015. – 302 с. |
173 | Осадчий І.Г. Макропараметри стану освітніх систем і принцип невизначеності / Директор школи, ліцею, гімназії. – 2015. – №1-3. – С.58-62. |
174 | Осадчий І.Г. Вектори модернізації закладу післядипломної педагогічної освіти у сферах навчального, наукового і методичного забезпечення діяльності та інноваційного розвитку системи освіти регіону // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2015. – №6. – С.7– 17. |
175 | Підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Частина 1. Соціально-гуманітарний модуль: навчальний посібник / за ред. І.Г. Осадчого. – Біла Церква: КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», 2016. – 140 с. |
176 | Осадчий І.Г. Виховна система освітньої інституції як основний комплексний засіб громадянського виховання учнів // Підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Частина ІІ. Професійний модуль – 2: навчальний посібник / за ред. І.Г. Осадчого. Біла Церква: КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», 2016. – 31-41 с. |
177 | Осадчий І.Г. Запрошуємо до дискусії: управління освітнім округом – яким воно має бути? // Управління освітою. – грудень, 2016. – №12/(384). – с.40 – 50. |
178 | Методичний порадник: організація та зміст освітнього процесу у 2016/2017 навчальному році: Інформаційно-методичний збірник [Електронний ресурс] / за ред. І.Г. Осадчого, В.О. Чубарук . – Біла Церква: КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», 2016. - Посилання |
179 | Підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Частина ІІ. Професійний модуль – 1: навчальний посібник / за ред. І.Г. Осадчого. - Біла Церква: КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», 2016. – 112 с. |
180 | Підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Частина ІІ. Професійний модуль – 2: навчальний посібник / за ред. І.Г. Осадчого. - Біла Церква: КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», 2016. – 120 с. |
181 | Підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Частина І. Соціально-гуманітарний модуль: навчальний посібник / за ред. І.Г. Осадчого. – Біла Церква: КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», 2016. – 140 с. |
182 | Осадчий І.Г. Педагогічне моделювання: що важливо знати педагогу? [Електронний ресурс] // Народна освіта. – 2016. – Вип.1. – Посилання |
183 | Осадчий І.Г. Організаційно-методологічні засади підвищення кваліфікації педагогічних працівників за сертифікованою пролонгованою формою навчання [Електронний ресурс] // Народна освіта. – 2016. – Вип.3. – Посилання |
184 | Післядипломна освіта і методична робота в Київській області (2015/2016 навчальний рік): Інформаційно-аналітичний вісник / за редакцією І.Г. Осадчого. – Біла Церква : КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», 2016. – 34 с. |
185 | Методичний порадник: організація та зміст освітнього процесу у 2017/2018 навчальному році : інформаційно-методичний збірник [Електронний ресурс] / за заг. ред. І. Г. Осадчого, О. В. Матушевської . – Біла Церква: КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», 2017. – Посилання |
186 | Осадчий І.Г. КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти» у 2016/2017 навчальному році: кроки до Нової української школи // Інформаційно-методичний збірник (спеціалізоване педагогічне видання департаменту освіти і науки Київської ОДА та КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти») . – №6. – 2017. – С.14 – 54. |
187 | Осадчий І.Г. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників за сертифікованою пролонгованою формою навчання: нормативне забезпечення [Електронний ресурс] // Народна освіта. – 2017. – Вип.1. – Посилання |
188 | Осадчий І. Г. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників: сертифікована пролонгована форма (СП-форма) навчання // Матеріали дев’ятого міжнародного фестивалю педагогічних інновацій. – 2017. – С. 223-227. |
189 | Осадчий І.Г. Методична робота: чи все так безнадійно? // Освіта України. – 15 травня 2017 . – №18-19 (1519). |
190 | Освіта Київщини. Анотований каталог матеріалів учасників Восьмої Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти – 2017» / за ред. І. Г. Осадчого, А. М. Шевченко. – Біла Церква: КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», 2017. – 68 с. – Посилання |
191 | Післядипломна освіта і методична робота в Київській області (2016/2017 навчальний рік): Інформаційно-аналітичний вісник / за редакцією І.Г. Осадчого. – Біла Церква : КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», 2017. – 40 с. |
192 | Методичний вісник: інформаційно-методичний збірник [Електронний ресурс]. – Випуск 1 (січень) / за ред. І.Г.Осадчого, О.В. Матушевської. – Біла Церква: КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», 2018. – Посилання |
193 | Методичний вісник: інформаційно-методичний збірник [Електронний ресурс]. – Випуск 2 (лютий) / за ред. І.Г.Осадчого, О.В. Матушевської. – Біла Церква: КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», 2018. – Посилання |
194 | Методичний вісник: інформаційно-методичний збірник [Електронний ресурс]. – Випуск 3 (березень) / за ред. І.Г.Осадчого, О.В. Матушевської. – Біла Церква: КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», 2018. – Посилання |
195 | Осадчий І.Г. Меморандум КВНЗ КОР “ Академія неперервної освіти ” “ Нова українська школа: базові цінності та дії ”. – 2017. – Посилання |
196 | Осадчий І.Г. Про підсумки участі в Девятій Міжнародній виставці « Сучасні заклади освіти – 2018» // Інформаційно-методичний збірник (спеціалізоване педагогічне видання департаменту освіти і науки Київської ОДА та КВНЗ КОР «Академія неперервної освіт |
197 | Осадчий І. Про освітню послугу, освітнє середовище та партнерство у сфері загальної середньої освіти? - Посилання |
198 | Осадчий І. Розроблення та впровадження внутрішньої системи забезпечення якості освіти закладу загальної середньої освіти. Методичні рекомендації :[Електронне видання] / Осадчий І.Г – Дніпро: Середняк Т. К., 2019.–73 с. - Посилання |
199 | Осадчий І.Г. Внутрішня система забезпечення якості загальної середньої освіти:науково-практичний коментар у запитаннях та відповідях [Електронне видання]/ І. Г. Осадчий – Дніпро: Середняк Т. К., 2019, – 92 с. – Посилання |
200 | Осадчий І.Г. Педагогіка якості освіти: освітні запити замовників освітньої послуги та вимоги і очікування зацікавлених сторін: науково - практичний коментар у запитаннях та відповідях [Електронне видання]/І.Г.Осадчий.–Дніпро:Середняк Т.К.,2020.–77с.– Посилання |
201 | Осадчий І.Г. Педагогіка якості освіти: планування роботи закладу загальної середньої освіти. Науково-практичний коментар у запитаннях та відповідях: [Електронне видання]/І.Г.Осадчий. – Київ:Державна освітня установа "Навчально-методичний центр з питань якості освіти,2020.– 65с.– Посилання |
202 | Осадчий І.Г. КОНЦЕПЦІЯ (основні організаційні засади) Національного рейтингу закладів загальної середньої освіти «ЯКІСТЬ ОСВІТИ».– Посилання |
203 | Осадчий І.Г. Примірне положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти в закладі загальної середньої освіти. Авторський проєкт.– Посилання |
204 | Осадчий І.Г. Якість освіти і якість освітньої діяльності: моделі досконалості та оцінювання/І.Г.Осадчий// – Директор школи, ліцею, гімназії. – Том 21. №2. –2020. – С.76-91. |
205 | Осадчий І.Г. Положення про раду керівників закладів та установ освіти Ставищенської територіальної селищної громади. – Режим доступу: TODO.– Назва з екрана |
206 | Осадчий І.Г. Педагогіка якості освіти: бери й роби. Посібник із менеджменту якості для керівників закладів загальної середньої освіти.- Київ:"Видавнича група "Шкільний світ". 2021.- 272 с. |
207 | Осадчий І.Г. Що і як робити у школах між інституційними аудитами (Інтерв’ю)// Освіта України. - №26-27 від 12 липня 2021.– Посилання |
208 | Осадчий І.Г. Положення про систему і механізми забезпечення академічної доброчесності (за результатами педагогічного пошуку педагогів Ясенівського ЗЗСО І-ІІ ступенів Ставищенської селищної ради Білоцерківського району). - Посилання |
209 | Осадчий І.Г. Система самооцінювання якості освіти і якості освітньої діяльності в закладі освіти (за результатами педагогічного пошуку в Ясенівському закладі загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Ставищенської селищної ради Білоцерківського району Київської області).– Посилання |
210 | Осадчий І.Г. Примірне положення про систему контролю керівника закладу загальної середньої освіти.– Посилання |
211 | Осадчий І.Г. Програма якості освіти Ясенівського ЗЗСО І-ІІ ступенів на 2022-2023 н.р..– Посилання |
212 | Осадчий І. Г. Що не так із шкільним вихованням?– Посилання |
213 | Осадчий І. Г. Про деякі аспекти персональних освітніх запитів інтелектуально обдарованих учнів та їхніх батьків щодо інтеграції навчальної та наукової складових профільної середньої освіти // Обдаровані діти – скарб нації! : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (Київ, 5–8 липня 2023 року). – Київ :Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2023. – С. 402 – 409.– Посилання |
214 | Осадчий І.Г. Середня спеціалізована освіта наукового спрямування: освітня послуга та забезпечення її якості // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – №3. – 2023.– С.7–15.– Посилання |
Бібліографія праць
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар