Система самооцінювання якості освіти і якості освітньої діяльності в закладі загальної середньої освіти

Розробив Положення про систему самооцінювання якості освіти і якості освітньої діяльності в закладі загальної середньої освіти.

Чому це важливо?

По-перше, якщо вести мову про освітню послугу і її якість, то це точно не тільки про «відповідність результатів навчання вимогам …», де «результати навчання» це те, що можна … «оцінити і виміряти»…, і що «особа здатна продемонструвати після завершення освітньої програми …», як зазначено в законодавстві про освіту.

Насправді, це про відповідність властивостей освітньої послуги, яку створив і надає автономний заклад освіти, застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам, зокрема ліцензійним умовам, вимогам замовників освітньої послуги і очікуванням зацікавлених сторін.

По-друге, головним в загальному менеджменті якості (TQM) є не зовнішній контроль якості, у нашому випадку – інституційний аудит закладу освіти, а саме внутрішній контроль, який організовує і постійно (!) проводить заклад освіти за своєю діяльністю зі створення і надання освітньої послуги та забезпечення її якості.

Але ефективно виконувати таку роботу можна тільки за наявності спеціальних засобів і способів діяльності, еталонів/стандартів об’єктів оцінювання тощо.

Саме як інструменти управлінської діяльності із забезпечення якості загальної середньої освіти й були створені ось ці матеріали, з якими можна ознайомитисятут

Немає коментарів:

Дописати коментар